Para Młoda staje przed ogromnym wyzwaniem związanym z organizacją wesela. Co zrobić, by nawiązane w tym czasie kontakty z usługodawcami były nie tylko poprawne, ale też stały się pozytywnym wspomnieniem?
Przede wszystkim warto osobiście poznać swoich usługodawców i przekonać się, czy między nami zaiskrzyło. Taki stan rzeczy jest pożądany dla obu stron, bo prowadzi do wzajemnego zrozumienia i lepszych pomysłów. Istotna jest zatem forma komunikacji. Kontakt online jest często wybierany, a czasem nawet zdaje się być jedyną opcją współpracy. Taka pisemna forma jest świetnym narzędziem do ustalenia szczegółów, jednak ogranicza nas czasem w przekazaniu swoich myśli. Zdarza się, że nieprecyzyjny e-mail może zostać źle zinterpretowany, a to z kolei prowadzić może do nieporozumień.
Mailowałam z klientką, która miała dwie rozbieżne wizje zaproszeń ślubnych – swoją oraz narzeczonego. Chcieli pogodzić obydwie i szczegółowo rozpisali koncepcję. Okazało się jednak, że wiele pomysłów było ze sobą sprzecznych. Dopiero rozmowa telefoniczna pozwoliła na ustalenie spójnego planu.
Słowem podsumowania, nie ograniczajcie kontaktu jedynie do e-maili. Spotkania na żywo są teraz nieco. Ciągle jednak jest możliwość rozmowy telefonicznej, do czego mocno zachęcam!
Porozmawiajmy: ☎️ 661-379-915